2015. július 14., kedd

A mai napon eldöntöttem, hogy lenövesztem a vöröset a hajamról :/ Tarthatatlan.. fakul... baromi gyorsan lenő... és néha úgy érzem, túl merész nekem... Lényeg.. lusta vagyok minden hónapban fodrászhoz járni. Bár meg kell valljam, csodálatosan kurva jó fodrászom van, ráadásul nagyon olcsó is :) .... Visszatérek eredeti barna hajszínemhez... az se rossz... csak szerettem a  vöröset, még mindig... izgalmasabbnak tűnök miatta..
Szóval festés után pár nappal ilyen volt a hajam :
 Mai napon így néz ki... 2 hét max 2.5 után... Ok mások a fényviszonyok... de na nem olyan szép intenzív... langyos vízzel mosom heti 1x... nem kéne ennyire ledobni a színét.. főleg hogy fodrász festi minőségi festékkel... Nő is mint a bolond... egyszerűen vá..

 Ez az eredeti hajszínem amúgy.. viccesen régi kép :D De látszik a lényeg :)


Nem is rossz a vörös ombre...
pinterest.com

pinterest.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése