2015. július 19., vasárnap

Őszi MondoCon-ra  steampunk TARDIS cosplayt akarok készíteni.  Még kb fél éve találtam egy fűzőt turiban ami baromi szép. és most aj rászántam magam, hogy befestem tardiskékre... 




Meg is vettem a hozzávalókat. Királykék ruhafesték.. kobaltkék jobb lett volna de nem baj remélem jó lesz :/
Sajna nincs elég nagy fazekam (egy személyes háztatás...) ezért a mosógépes változatnál maradtam..
Több mindent festek, szép ez a szín és hamár lúd legyen kövér.. plusz nem tudhatom, hogy mit fogok a cpo-hez felhasználni... 


Egyenlőre épp folyik a mosás.. izgulok mert a festék kicsit lilás bekeverve, nem tudom milyen szín fog kijönni ezzel az antracit kékkel keveredve. :S


 Plusz elég magas fokon kell mosni ami a fűzőnek nem tesz jót, remélem nem veszti el a formáját.

Ha nem fogja be rendesen akkor jön az a változat, hogy kézzel ecsettel fogom beszínezni, úgysem akarom nagyon mosni. Csak jaj ne veszítse el a formáját :(



Na most pedig következzen pár inspirációs kép a steampunk TARDIS-hoz... csak hogy mindenkinek világos legyen, hogy mit szeretnék... ezek inspirációk az én Cp-em lehet nagyon más lesz :)




Az ablakokat  valami ilyen módon akarom megoldani. 

Későbbiekben többet fogok még feltenni a cosplay készítésről, remélhetően. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése