2015. július 2., csütörtök

Nyári szünet van az iskolában ahol dolgozom, ma úgy döntöttem „civilben” megyek ma úgysincs itt egy lélek sem ilyenkor. Farmert és wonder woman-es pólót vettem fel.

Nem volt jó ötlet… bejött anyuka a kezelhetetlen fiával. Srác csomó könyvet nem hozott vissza, nem voltam hajlandó aláírni a papírt amivel igazolom, hogy nincs tartozása…

 Anyuka hát ennél lekezelőbb nem is lehetett volna, nekem meg nyílt a bicska a zsebembe… és a végén a leghivatalosabb hangomon elmondtam neki, hogy amikor igényelte az ingyen tankönyveket, milyen kötelezettségeket vállalt aláírta a könyvtárhasználati szabályzatot (miért felejtik el az emberek a jogaik mellett a kötelességeiket?!) .
 Utána mintha nem is tudom, én tehetnék arról, hogy a fia elhagyta a tankönyveit, nekiállta szinte kiabálni velem.. én meg akkor már lekezelően mondtam, hogy nyugodtan forduljon az igazgató úrhoz, erre elhalhatott és nagy pufogás közepette elviharzott….

Kíváncsi lennék, ha 10 évvel idősebb és könyvtárosnak öltözött lettem volna megtörténik-e ez az eset. Bár lehet a nő alapból bunkó, nem véletlenül olyan a kisfia amilyen.

Annyira utálom a modortalan embereket, ha csak buta nincs bajom, de ha modortalan, nem adja meg a másik embernek járó tiszteletet.. plafonon vagyok. Miértkellnekemmindenkivelkedvesneklenni?! 

Hallgassuk inkább egy kis regalx zenét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése